Thursday, January 1, 2009

tudung DIY ku!!

setelah melalui pelbagai proses.. di usung dr KL ke Penang.. gedebuk gedebak.. jahit sana sini ( almaklumlaa aku x dak mesin jahit).. akhirnya siaplaaa 11 helai tudung DIY aku.. utk kali nih.. maybe aku akan hadiahkan most of the tudung kat close frens tmpt keja aku mandangkan aku da nk blahh dr situ.. kalau bagi benda yg kita buat sendirik much more meaningful aku rasa.. utk model plaks aku rasa xdak yg lagik tepat utk gayakannya selain dr "minah ayu" di bawah.. hehehe.. layannnn zasssss

amacam? cun tak model I? sila abaikan janggut+misai okehh..
all white-both guna kain jersey-nak guna time induction KPLI-2 helai for white

pinky brocade+jersey-KAMDAR Jln TAR

purple pelikat abah+jersey-KAMDAR Jln TAR-model agak malu2 kucing

i like this one very much-kain langsir+jersey-KAMDAR Bukit Mertajam,Penang-model terlebih ngada-kehkehkeh

lebihan awning 1st project+jersey-KAMDAR MV

songket+jersey-KAMDAR Jln TAR

cotton+jersey-KAMDAR MV-model beraksi gaya muslimah sejati

brocade+jersey-KAMDAR Jln TAR

taktau jenis apa kain nih-printed jersey-KAMDAR Jln TAR

mak pon nak enterpremm nokkkk
printed jersey-KAMDAR MV

my 1st project tudung DIY-Tewah Mines

Dengan ini ucapan terima kasih tidak tehingga kepada model "ayu+manis" di atas kerjasama yang tiada tolok bandingnya.. Bravo Bravo.. cayang awak!! kehkehkeh

14 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Kah kah kah...so sporting ler cik abah ko tuh nak jadik model tudung2 ko..lawak gila tak tahan aku tengok...siap ada misai tuh...BTW, lawa2 nya tudung ko..(teguk air liur sikit)...tahniah berjaya jahit tudung yang lawa...

Unknown said...

mimi-->kerjasama padu.. member tahan jek aku dok gasak pakaikan tudung kat dia.. hehehe.. lawa ke? dlm gambo kot... kalau real mcm tah hapa2 jekk aku tgk..kahkahkah

Unknown said...

wah wah wah.

sungguh ayu itu model. hehehehe.

Cik Ani said...

capt aku dalam dok tension2 baca blog hang terus tergelak macam org gila...........cayalah amuk. mau dia jadi model hang ner. kirim salam kat dia capt. heheheheh kata nanti kalau org mau model tudung aku promote dia.

Unknown said...

zety zin-->itu model sporting jugak adanya.. hehehe

cik ani--> lawak kan? member redhaaa jaaa.. hang promote.. boleh jugak tambah pendapatan isi rumah.. kahkahkah

azura said...

kui3x...tak baik tau capt...tak sangka encek amuk rela jadik model...auwww....

mamaDhea said...

halu capt,
hamboiii... bukan main ayyuuu model awak tuh.. ekekeke..

byk giler jahit sampai 11 helai tudung capt.. bravo bravo.. ;)

moonlite said...

KAHKAHKAH!! CAPTTT JGNLA TORTURE LAKI KO WEHH!!! HAHAHA!

Kelakar siot! aku tak dapat nak abaikan langsong misai die..

Ana said...

awat muka amok macam terpaksa jek..hehehe..cian dia kena paksa jadik model yekk..

m-i-o said...

capt,
aduh duh duh duh...sapekah model mu iteww?? kahkahkah! sgt sporting sekali dia bergaya ayu:P

tahniah, tahniah!
tudung2 tu mmg sume hebat2.
i like yg pakai awning kain pelikat abah tu. kehkehkeh

sayangibu said...

wallaaa...hebat tulll CapT dpt jaet tudung byk2...bravo!!! encik ke cik model tu mmg ayu sungguh..blh jadik part time model nih, utk busana muslimah...ahahhahaaaa

Unknown said...

wahai kawan2.. encik abah teramatla spoting.. amat redha + tanpa bantahan langsung sepanjang sesi fotoshoot.. hahaha.. best part is when i told him dat i oredi upload all the pics.. member x marah lgsung.. very very ok for him.. sewel kah kami laki bini?? kahkahkah

Fid said...

gilosssss
dahsyat!

daydeck86 said...

leh buek business pas nikan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin