Sunday, January 11, 2009

sunyi sepi!!

aku akan memulakan sessi pendaftaran dan orientasi bermula esok 12 jan 09 di IPTB..

whattt??????? orientasi.. ??? dengaq pon dah nyampah kan? seb baik IPTB orientasi sampai ari kamis saja.. pas abis aku chiaooo balik umahh.. jadiknya blog nih akan sunyi sepi sampai kamis.. maleh nk bawak lappy.. bkn nk buat apa pun.. so siang tadik dah gedebuk gedebak bersuping sakan utk di bawak ke sana.. ish ish ish.. cemuih nyaaa nk jadik "budak skolah" balik nih.. aku dah la mama mithali.. harus aku teringat anak aku si pipiy mcm nk gilaa.. xpaa.. pipiy sabaq sat no.. kamis mama balik.. utk dia.. dia mesti sikit pun x heran aku takdak.. dia bukan gheti mlayu lagik.. hahahahaha..

kalau ghajin aku akan snap gambaq barang seketoi dua.. leh tepek kat cni.. huhuhu

sebagai permulaan nih.. aku dengan jayanya telah membeli benda alah di bawah.. skemaa gilaaaa weyyy... aku x kosa nk beli hat mahai2 branded2.. sebab harus aku akan bedal sampai lunyai.. huhu..

3 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Beb! Selamat berorientasi..kehkehkeh..

Fid said...

suka ati hang ja kata dia tak gheti mlayu
hahahahaaaaaa

selamat la noh!

nnt kalu aku balik utara silalah bertemu ngan aku hahahaa

setahun kan?
hahaa

Marsha~ said...

behavenya pipiy ye? ala.. tak lama, pejam celik pejam celik sampaile ari kamis :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin