Monday, January 19, 2009

masalah syndrome

i know.. yesss!! i know..

ramai kot yg miss kat aku.. hahahaha.. perasan nak mampos!!

tapi aku ada masalah syndrome.. bley?? masalah syndrome?? bahasa jiwa bangsa sungguh cikgu PJ nih..

masalah syndrome tak gheti berblog lepas lama membiarkan blog nih bersawang
awat aku slalu ada masalah nih?? aduyaiiii..

sepeninggalan aku.. byk betoi tag dan award yg tak di buat dan di kutip.. aku pasti bereskan di suatu ari yang indah.. bilakah ari indah itu? aku pon xtau.. huhuhu

itu syehh blom marii.. jom layan lagu nihh.. lagu tema diri aku buat masa la nihh.. kahkahkah


6 comments:

daydeck86 said...

bersawang abih da la blog ni......

daydeck86 said...

mmg best gler lagu nih
wakakkakakakkaa

~Umi.Sufira~ said...

Cepat update cepat...kekeke

Unknown said...

gengs.. byk nak ceghita.. sampai x tau nk ceghita apa.. huhu

Jue Hasim said...

mengalu2kan dak kehadiran aku..huhuhu..

♥ Darina Shower Scrub said...

woit capt..aku nie zue.igt ke ta?buat2 igt jer la..akhirnya terjumpa ga aku ngan blog ko nie.Aku add ko nyer blog link kat blog aku er. dah jd cikgu ko skrg..syabas..syabas..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin