Sunday, January 25, 2009

Google Images TAG !!

lagik satu TAG homework yg di peram.. buat yg nih sbb nmpk mcm senang skek.. yg susah2 tuh kira halal leh tak? kahkahkah.. sungguh tak aci.. buat award dgn TAG sng jaa.. TAG panjang2 tinggai.. x buat.. apa punyaaa turrr CapT nih..

this homework from UmiSufira.. and ada a few yg TAG kot.. tp x jumpak lak dlm blog depa..

The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.

I am SekRendah-teacher-to-be

I really want to go to...LOTR-shooting-spot

My favourite place...

of coz Penang-nice food

My favourite things..
my-little-orange-house

My Fav Drink
ice-lemon-tea

My fav food

with-drumstickORthigh-part-only


My favourite colour

purple-so-sweet


I live in...
can-you-see-that?

I was born in..


can-you-see-that-"TAJAM"-hill

My School/ collegeUTMandSokSek-diHATIKU

My Fav story...
can-watch-this-hundreds-times

My hobby...huhuhu-but-don't-have-so-much-time-now


I wish...
i-want-TWO-money-and-big house

saya terasa sangat rajin dalam menyiapkan Tag Homework ini sehingga bersungguh2 ada caption utk setiap pics.. me so poyo!!! kahkahkah

i don't want to Tag anybody coz me so ketinggalan zaman oredi for this one.. cam hampess!!

1 comment:

~Umi.Sufira~ said...

Capt--> Trima kasih sudi layan TAG aku...hehe..siap tulis details kat bawah each gambar Okie..sungguh superb! BTW, agak rindu juga nak ber chit chat ngan cekgu yang semakin bz nih..kekeke..:P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin