Monday, November 24, 2008

hari sihat sedunia

sihat bagi kami sekelorga ialah NO SOPING COMPLEX.. di istiharkan ari sihat tuh ialah ahad lepas.. dengan tudung DIY nya (berpeluh ketiak jugak la aku nk siapkan benda alah nih.. hehehe).. bestuh selepas tido lebih kurg.. bgn? agak lmbt aa kol 10am.. ngantuk seyy.. tudung DIY siap kol 1.30am.. gedebuk gedebak kol 2am lebih baru tidoq.. pas bgn zassss.. ayam masak merah.. telor kicap(telor mesti tak tinggal.. feveret encik abah).. sambal belacan+timun jepun.. sosej sos+mayonis.. and taraaa laksa penang.. tetiba aku rajin melampau lakss.. and seperti yang aku da nyatakn dlm entry sebelom nih.. no dessert or pencuci mulut atau seangkatan dengannya.. mak x suka laaa buat buat benda nih nyahhh.. pas semua kekenyangan ala2 ulau sawo.. tgk mcm ok ja cuaca.. apa lagik.. operasi ngepam bola basketball.. let's jom men basketball kat As**o.. semangat gilaa.. aku da gian gilaa nih nk men.. ptg asik ujan jaa.. tensen.. so apa lagik.. sapa yg paling hepi? cik pipiy kita laa.. adoi letih.. eh.. not bad jugak la skill aku.. mentenn lagik.. cuma stamina ja laa.. encik abah amik video.. bila aku tgk balik.. alahai.. beratnyaa.. gumuks pasir aa aku.. adoii.. sesuatu mesti di lakukan untuk mendapat berat badan yang mustahil akan aku capai seperti umi-sufira tuh.. ish dengki tau.. aku rasa nk capai mcm tuh.. harus aku takleh mkn lgsung.. kena mainn jaa spjg masa.. mampos.. tuh la serba sikit xtvt ujung minggu.. ok gak.. x la semak nk gi soping complex yg ramai org tuh.. yg penting.. mlm tuh pipiy tido x gerak.. i likee.. hihihihi


more pic kat sini

7 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Ait! Ada pulak selit nama aku kat sini aihh!!hihihi...Beb! terliur aku tengok ko masak!!ko nih serba boleh..masak pandai, jahit pandai..Untung Cik abah dapat ko yer...hihi..=D

rohaadam said...

kalo mood rajin tu smpi..emang semua nya menjadi betul tak....cantik tudung :-))

Unknown said...

mimie-->entry release tensen ko tuh sungguh membakar smgt aku.. hahaha..xtvt masak cuma diujung minggu..bila tambah xtvt menjahit hasilnya ialah rumah aku yg tunggang langgang bebb.. udah rimas plak nengok sepah gilerr..

mamaaina-->ya btol.. kalau mood smpai mmg segala menjadik.. kalau mood xde.. kem salam laa.. dok membungkang jek laa..tudung?hehehe kosnya cuma 5hengget.. cayalah..

Ana said...

wahhh..syok main..kt mana court tue??leh ajak ashran main gak..hehehe

Unknown said...

anaash-->kat astro.. no mans land.. dekat dgn maxis.. best.. xde org pon.. xyah berebut dgn cina.. walaupun ade satu rim jekk.. janji lepas gian.. hehehe

daydeck86 said...

ok la tuh mama capt
pas maen basketball (nak kurus ar tuh) trus makan ........baik punya

caiyok.... caiyok...semoga cepat kurus heheheheheehe

Unknown said...

ciss sungguh xde insurans jarimu menaip encik daydeck.. nk kena nih.. sila alihkan turutan gambar dr atas ke bwh yerr..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin