Monday, November 10, 2008

credit note to d lurveee one

lately mcm tersgt la penat rasa badan aku.. balik keja nguruskan pipiy segala.. nk kena entertain si pipiy bkn senang.. plg busuk pon kena bwk swimming pool.. kalau udah dia nk main ayaq.. dgn aku skalik la harus basah kuyup.. adoii.. balik keja.. smpai umah 6.30ptg.. bawak turun beskal pipiy tolak keliling apartment.. dpt dlm 15 min pusing pusing pon dia dah cukup happy.. so tak la dia ngamuk sgt.. suka sgt berjln2 gitu.. letih aku nk melayan.. dok dlm umah asik nk melalak jaa..bosan.. berjln pon x pandai.. nk berdokong hahh.. masak la mama abah dia.. adoi.. tp xpa nih la time2 aku nk tgk dia membesaq.. byk benda yg dia buat.. tersgt la kiyutt.. xleh nk tulihh.. xleh describe dgn words.. simpan dlm ati utk kenangan seumur idup.. dlm dok bz tahap cipan pon.. weekend aku masak jugak.. feveret encik abah.. kari la.. dlm dok kalut2 pon sempat la siap kari ikan bawal.. sayur bayam.. sambal belacan dgn ulam.. kalau encik abah keja pg.. aku akan usahakan jugak dia balik lunch.. dh la weekdays x dan nk masak.. mcm mana pun dia kena merasa jugak ayaq tgn aku.. x kan asik nk mkn kt luaq jaaa.. dah la x brapa bersih.. sungguh x menjimatkan.. hehehe..(nih dah kira title lari tajuk tersasar jauh)

ok kembali kepada tajuk asal.. dlm usaha aku utk menguruskan rumahtangga seikhlas ati nih.. kdg2 emo jugakk.. aku ada la dok sebut.. letih.. x larat to encik abah.. nyapu.. ngelap ngemas membasuh.. masak segala.. tp aku just ngadu ja la.. what need to expect pon kan? lelaki.. baik ngadap pc, ESPN or PS2.. dr nolong keja umah.. aku pon tak harap..

but surprisingly.. last thursday balik keja.. apsal berkeriuk keriuk lantai umah aku rasa.. tgk habuk kat kipas, tv.. semua da ilang.. baju berangkat(lipat dgn simpan.. memang dia da sound awal2 dia x kan buat.. so ok laaa) waaa... encik abah da buat semua tuh.. dh mop dh ngelap .. rumah kami sudah bersih.. terharu plak ghasa.. sebab dlm aku dok komplen2 tuh.. rerupanya dia amik pot jugak.. kesian jugak dia kat wife dia yg bekerjaya nih.. hehehe.. tersgt la happy yg amat sgt.. hihihi..

so.. this entry.. credit to encik abah.. my lurvly husband.. sayang awakk.. sgttt.. nanti buat lagik ekk

surprise surprise camnih rasanya lagik best dr bawak mkn kat hotel ka apaa kaa.. hehehe

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin