Tuesday, November 11, 2008

Al-Hafiz vs Golfer


tingginya impian aku ngan encik abah.. anak baru 14 bulan.. tp impian meninggi gunung.. takpa.. org ckp.. cita cita tuh penting.. berangan kena setinggi langit.. br menjadik..

Al-Hafiz
Nak pipiy hafal al-quran.. impian tok penang gakss.. cucu lelaki 1st.. anak lelaki sulong aku.. pre-school kalau bleh nk antar ke tahfiz yg attached dengan sekolah tahfiz.. takyah masuk skolah rendah aa.. nanti UPSR PMR segala pun amik kat tahfiz tuh.. aminnn aminnn aminnnn.. mintak mintak di permudahkan.. di makbulkan.. cabaran nk mendidik anak sgt la mencabar.. aku rasa sgt elok dr kecik aku terus cenderungkan dia terus ke arah keagamaan.. sejukkkk..

Golfer
Nk ajar main golf.. sebab encik abah ckp.. main golf x teruk.. x penat.. bagus jugak utk pipiy.. train to focus.. tutup aurat + loaded.. kalau pro betoi.. train dr awai... leh tahan gaks rasa.. ermmm.. sebagai permulaan .. encik abah dah beli set golf plastik kat pipiy yg pipiy buat ketok lantai umah ( aku sgt pasti mat kat bwh umah kiterg bengang gilerrr) .. dan dgn selambanya.. pipiy dah patahkan set golf tuh.. hikhikhik


mampukah pipiy memenuhi impian aku and encik abah? Hafiy Mirza Al-Hafiz d Golfer.. terkenal seantero dunia.. 1st golfer yang bleh hafaz al quran.. aminn aminn aminn.. x mustahil impian jadik kenyataan..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin