Sunday, November 23, 2008

bas oh bas

mak, ayah ngan anak sedara aku nk balik Penang sabtu lepas.. 22/11/2008.. tiket TRANS toot toot dah beli awal lagik.. last tuesday.. tiket kol 11.15am.. bas smpai kol 2.30pm.. bgtau aku sapa tak bengang.. mesti semua org bengang kan? dah la x bgtau betol2.. dok dolak dalih.. asik ckp bas rosak bas rosak.. aku tau bas rosak.. tp x dak ka alternatif lain? nk gantikan bas lain ka? x kan nk tunggu baikkan bas buruk tuh.. harus la lmbt.. ish bengang gilaa.. semua org dah menggelisah.. nk mkn pon takut.. prot dh lapaq nih.. kang tgh2 mkn bas smpai laks.. hampa tunggu sat TRANS.. aku nk pi komplen kat website hampa.. aku akan pastikan semua kaum kerabat aku mengomplen jugak.. dlm pelbagai bahasa.. hampa jagaa..

ayaq pipiy da abih berkotak2 + achik yg boring gilaa

p/s: abaikan font yg sgt berlainan dr entry2 sebelum nih.. punya bengang smpai font pon x betui

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin