Saturday, November 15, 2008

14Months 3Days


pipiy bullying his tokchik to fulfill his need


ingat tak entry nih? yeahh.. 15Nov08 finally pipiy can stand by himself without holding to anything.. aku teramatla hepi.. at 14months and 3 days old.. bagi aku dah kira lmbt utk bebudk zaman milenium berjalan.. lately dgr2 8,9 bln bebudk dah leh jalan.. tapi aku apa kisah dgn org lain.. aku hanya kisah pipiy aku jaa.. aku tak kisah bila dia nk meniarap.. nk merangkak.. nk berjalan.. let it be.. balik kg.. ada ja yg kasik petua like.. bagi jln atas embun pagi2.. amik upih pokok nyoq ketuk2 kat lutut bg cepat.. @#$%? malas aku nk buat semua tuh.. mak aku pon soh buat gakss.. tp aku reply " mak nk buat mak buat la.. Niey maleh.. buleh percaya ka?".. dr mangkit awai buat benda x berpekdah.. baik zzzzz.. bkn apa.. it will come naturally.. bila tiba masa dan waktunya.. tunggu jaaa.. yeahhh today.. pipiy prove it to me.. we're so excited.. x sempat nk capture.. sbb bila nmpk camera dia sebok nk pegang camera.. citt.. so pipiy.. jom jalan jalan.. ong degedek gedek.. ong degedek gedek.. (abaikan ja part ong ong tuh.. xtau apa relevan nya dgn kisah nih)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin