Wednesday, December 17, 2008

utang TAG CikAni

Telah di tag oleh
CikAni - rakan seUTM di hatiku (sori beb, lama gilos nk bayaq utang.. hehehe)
ikut suka ati aku yaa.. tak cukup 7 pon lantak laaa..

1. 7 facts about me/ fakta tentang saya:
  • i'm not single (mommy to hafiy mirza :: wife to hairul muhammad)
  • now nih gila tudung DIY mektwain
  • love to cook :: hate baking ( so not berbaloi dgn keremahan dan ketemehannya)
  • suka kemas umah :: sapu sahaja :: mop+lap kipas+lap lampu kasik kat encik abah.. hiks!
  • love shoes and handbags :: tapi tak la sampai LV and Coach segala :: x mampu mak seyy :: takat padan dgn wallet yg sedia kempis manjang tuh la.. hiks!
  • suka berleteaq :: sampai encik abah sound :: Mama, SENYAP!! huhu
  • love window soping :: Note to orang yg ikut tuh "PADAN MUKA" huhu
2. 7 things that scares me/perkara menakutkan saya di dunia:
  • mati :: x cukup amalan :: hope 2009 akan menjadikan aku wife+anak+mommy+muslimah lebih solehah
  • eksiden + plus anything bad happen to loved ones.. huhu :: ceq takleh bayangkan laa
  • laki aku kawen lain :: huhuhu :: mintak simpang
  • driving :: sengal tak aku? takut semua benda atas jln nk langgaq aku :: bleh? ada lesen.. tp lesen gantung.. huhu
  • walaupun aku nk sgt jadik cikgu tapi aku still takut nk menghadapi "course" dia yg sengal tuh..
  • ulaq :: lebih kepada geli sebenaqnya
3. 7 current fave songs/lagu buat mase sekarang :
bkn fav sebenaqnya.. tp yg dok dengaq la nih
  • i look i see - yusuf islam
  • al khaliq - yusuf islam
  • children of the world - yusuf islam - kesimpulan:semua from CD feveret pipiy
  • faizal tahir - CD jugak
  • samson - CD jugak
  • lately suka banget sama itu laskar pelangi
4. 7 things i always say/perkara selalu di sebut :
  • beb
  • siott
  • hafiy/apiy/apiy meeja
  • hampes
  • abah/awak
  • smartcard :: perkataan takleh blahh.. hahaha
  • eeee.. trok aa
5. 7 things i treasure most/perkara yang amat bernilai :
  • beloved pipiy
  • mak ayah + mak abah + kak + cion tukang supir + qistina d kakak dan lagik dan lagik dan lagik
  • my house - aku sgt cintakan rumahku
  • my henpon
  • my blog + our multiply - x leh blah lagik (segala memory + story mory di sini ku tepekkan)
  • encik abah
  • encik abah
  • encik abah :: huhu :: semestinya ada org kembang bertaman taman
6. 7 first time in my life/pertama kali dalam hidup saya :
-First concert, xpenah tgk concert :: big L for me
-First laptop,aku takdak laptop :: another big L for me.. huhu
-First job, jadik telemarketer kat BerjayaVacation.. sucksss!! cam siott
-First drive,kat skolah memandu.. huhu
-First nephew/niece, yr 2004 my qistina jenguk dunia, sbg aunty yg mithali sanggup benti keja nk jaga dia dlm pantang.. punya la xcited 1st time jadik aunty
-First acne/pimples, lama dah nunnn.. x hengat dah hahh
-First flower, kat UTM.. zaman2 gila2 remaja.. musim gediks aku.. majuk2 gitew.. harus la dpt bunga ros sekuntum dr mamat yg kayuh beskal dr kolej dia utk survey harga bunga paling rendah kat area Tmn U.. sememangnya nyonya tuh amat kesian pada si pengayuh beskal dengan meletakkan sekuntum riben tanpa mengenakan sebarang byran tambahan.. harga menten singgit.. huhuhu.. miss those days vewy much.. kan awak??

7. 7 lucky people to continue the tag/orang bertuah sambung tag:
sapa2 yg berminat.. tapi aku gatai nk tag budak nih.. bleh? huhuhu.. mung wajib buat..

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin