Tuesday, December 9, 2008

kekalutannya

7 Dec 08 - tunggu encik abah dr KL untuk tunjuk skill baru iaitu jalan ( kalau budak umoq dia.. dah tunjuk skill lari pong).. dia baru nk "jalan".. ish ish ish.. encik abah smpai kol 10pm.. dia bergaya maju jalan pukui 11.30pm smpai tgh mlm.. tidoq tak bergerak.. letih terkangkang.. BIG besday prezen for ABAH!

8 Dec 08 - dengan belagaknya angkat bola basketball sambil bejalan.. mcm terer.. terlentang kang.. sia sia jaaa

9 Dec 08 - perubahan sungguh drastik artis ticik nih.. dah start nk lompat.. oitt.. budak ticik.. awak tuh jalan pon x betol lagik tau tak???

Dengan ini mempersembahkan Mr Hafiy Mirza denga aksi + gaya baru nya..




p/s; Umi Sufira, aku ada masalah mcm ko.. x reti nk terbalikkan .. sila layan dgn tengkuk senget ok.. hehehehe

3 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Capt, pipiy dah jalan yek...hihi..mesti seronok mak abah dia..pipiy dah tentu2 la seronok sbb dapat kaki..ehhe! eh capt next time ko amik video nih ko tukarkan orientation camera ko je..baru boleh dapat tegak..=D

Unknown said...

tuh la.. jenuh aku nk kejor hahhh.. tungging langgang umah aku nnti.. oooo.. aku tau dah camno nk amik video.. aku amik dr HP ja tuh

Yeen said...

wah.. ankhirnye jln! bleh la men basket ball ngan myra nnt

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin