Monday, December 22, 2008

DIY apdet!!

takat nih aku dah ada satu tudung DIY cap ayam.. tak gamak nk pakai .. testing ja nih..

3 dah siap sepenuhnya guna jahitan jelujoq besaq2.. seketoi aku dah bantai pakai.. slumber badak!! tanpa rasa malu dengan jahitan jelujoq besaq2 tuh aku gayakan ke sana sini..

ada lagik 5 ketoi nk gunting dan jahit jelujoq.. balik kampung krismas nih nak bagi mak lang (tukang jahit) aku jahit elok2.. pastuh baru leh tepek gambaq kat cni.. semlm pi kamdar MV lagik.. but still takdak kaler itam.. bengang aku.. nk pi carik kat KAMDAR penang.. kot kot ada..

beli mesin jahit?? oooo.. tidak!! tidak!! aku cuma tunggu kawan aku si haizam beli mesin jahit.. kalau dia beli bermakna segala mala tudung dan curtain umah aku.. dia yg jahit.. huhuhu

sungguh aku x layak memiliki mesin jahit kerana aku sgt la tak reti menggunakannya dan pastinya mesin jahit itu akan bersawang..

6 comments:

::Umi Sufira:: said...

Capt! Mintak sehelai tudung tuh..kira present bagi kat aku eh!

CapT said...

mimi, kang ko terkezut dgn hasil kerja tgn keras aku tuh.. hahaha

Fid said...

capt
aku tak reti jahit jugaaa
tapi aku ngan tak malu beli mesin jahit hahahaaa

hang tgk live tudung aku tu...rasa malu dak kalu pakai???
kahkahkah

CapT said...

ok la tuh fid.. maknanya ada keyakinan blajaq menjahit.. utk lebih maju dlm bidang nih.. muahaha..

tudung hang?? ok jaaa.. cunn jaa.. tudung aku lagik ke laut

cikpidda said...

weh..hang blajaq jahit tudung ka?wat la kat aku selai...

CapT said...

pidda--> hang x berkenan kot tudung2 mcm nih.. nih set2 makcik2 punya stail.. huhu.. tudung segan.. main saghung jaa.. x yah pin2.. huhuhu

ish ish byk sungguh tempahan nih
haruskah aku membeli mesin jahit??
owhh.. No No No No!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin