Friday, October 30, 2009

Mirza suka buku ini!



ini adalah buku kesayangan anak kesayangan saya brapa byk kesayangan daaa

dia sgt gilakan buku ini hinggakan dah 'lights off' untuk sesi berdengkur pun dia masih meminta saya menemaninya membaca buku tersebut

bila sang abah pulang ke kampung makanya dapatlahh dia membaca buku tersebut dengan ditemani abah sehingga sang abah pun naik fed-up, dlm fed-up pun masih ada efek bunyi-bunyian neeee nooo nee noooo lagik, huhuhu

saya?? kadang-kadang saja saya layan, selebihnya saya abaikan saja, tak koser makkkk, letih!

anak saya juga ada masalah penggunaan APA, KENAPA, SIAPA? dah berulang kali dinyatakan bahawa SIAPA untuk orang dan APA utk benda, tapi dia masih lagi dok ckp benda yang sama, haishhhh, takpa lah go slow, nanti-nanti pandai la tuh!

GAMBAQ?? anak jati penang nihh!! huhuhu

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin