Friday, February 13, 2009

Sukan Tahunan SK Mengkuang

+both class PJ/PK/MO - girls version+


2 hari berturut Rabu and Khamis KPLI opsyen PJ IPGM kampus Tuanku Bainun bermandi peluh dan matahari tolong cikgu cikgi sk mengkuang.. gilaa ponatt.. abes ja sukan tuh aku dah takleh rasa kaki dah.. Rabu tuh rehearsel.. sport day on Khamis.. cabaran tuhhh nk handle bebudak sek rendah.. depa takleh dok diam walau seminit.. seb baik gak aku jadik pegawai kat stesen 200m.. so just amik budak and bawak nk pi lari ja laa.. geng PJ lain yang dpt task kena jaga kat khemah rumah.. perghhhh.. smpai patah kayu dok hentak.. dok menjerit2 mcm orang gila.. mana tak.. sampai ada yang main dalam longkang.. apa cerrrr.. adoiiyaiii.. so nih cabaran pertama kami sebagai cikgu PJ.. layannn zasss.. apa apa pun posing tetap mentennnnnnn.. the best part setiausaha sukan sk mengkuang bagi all of us A+..memang harus lah dapat A+.. A-Z semua kami yang buat.. BRAVO to all PJ'ians KPLI 09 Tuanku Bainun.. kasik up sket


+cikgu Izhar bersungguh bagi support+

+cikgi cikgi dengan hasil ropol mereka+

+sapa kata cikgu cuma ngajaq.. bangku pun kena angkat oo+

+sukan tahunan SK Mengkuang+

+posing time+

+boys aka guys aka jate+

+acara pegawai.. hooverrrr+

+all 8 PJ/PK/MO2 girls berposing+

+ini adalah lakonan semata mata+

+tolak bro.. tolak kuat lagik+

+cikgu Din kekonon bagi sokongan+


2 comments:

::Umi Sufira:: said...

Capt, tak nampak penat pon muka memasing..ceria jek..hehehe..tapi penatnya tuh tuhan aje yang tau kan..

mamaDhea said...

dlm byk2 gambar tu.. gambar dgn ropol tu yg paling aku suke ;P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin