Friday, March 26, 2010

Mari mari.... Murah Murah... 20 darhamm!!

**image from google**

kalau ceq ajak che abg kesayangan pi butik 'yang kat atas tuh' kat KLCC untuk hadiah besday hoverr tak?? mestilah hoover tahap cipan kan? ish ish ish.. pas ceq rembat tate pm mono kat Paris dulu.. ceq rasa menyesal lakss.. ceq patut rembat yang di atas.. ishhh.. tak sesuweyy laa ceq bawak tate pm tuh.. tak spacious.. ceq suka campak bebarang segala tak tentu arah dalam henbeg..tapi ceq suka jugak beg tuh.. cuma tak praktikal.. buat pi mkn kenduri glamer2 ok la.. tambah2 jadik cekgu nehh.. mcm2 benda segala mak nenek ada dlm henbeg..pen merah,biru.hitam, hijau semua ada.. mana nak tau kot2 ceq tgh jln kat MV.. nampak anak murid ceq tgh buat homework kat K.FC ka... bestu dia pun nampak ceq.. lalu dia berlari2 ke arah ceq soh tanda buku dia time2 tuh jugak.. ceq ada pen merah dlm henbeg tak gaduh nak beli dah.. kelassssss menipuuuu youuuu... anak murid ceq takkan tak pi MV.. kesian kan?? huhuhuhu... ceq nk jugak menatang yang kat atas tuh.. nak jugak!!! nak jugak!!! nak jugak!!! beria-ria sungguh mintak.. sapa tah yg nak bagi kat dia pn taktau.. waaaaaa

**kesayangan ceq tgh carik tuan baru**


ceq telah membuat keputusan untuk meng'let go' kesayangan ceq nih.. bkn apa.. biaq la dia dok dgn tuan baru.. kalau ada yang berminat sila oooo sila bgtau ceq.. harga boleh di runding.. condition pun masih tip top sebab jarang sgt pakai.. tolong sebar-sebarkan pada kengkawan yerrr... Paris mari nehhh.. dari negeri kelahiran.. wangiii dia lain skekk.. huhuhuhu

1 comment:

Sayang.Ibu said...

alahhh babe.. rembat ajer ler.. mak tau duit ko tgh byk..baru dua riban,kot ko nk rembat dua bg hadiah kat mak satu pun, byk lagik belen duit ko kankankannn...hahahhaa. cikgu2 baru sklh mak tgh joli sakan skang nih.. mak sungguh jeles.. kahkahkahhhh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin