Thursday, March 11, 2010

incik F.agor

~ incik F.agor kesayangan ~

setahun lebih encik F.agor tak berkhidmat.. bila dah duduk umah balik saya telah mengambil kesempatan untuk menggunakan encik F.agor sepenuhnya.. walaupun cuma 3 ekoq ikan selar yang chomel2 pun tibai soh encik F.agor bakaqkan.. misi suci murni saya dan encik abah adalah ingin mengurangkan makanan bergoreng **yalahh tuh**.. semangat kena ada.. kekonon.. so buat nasik ayam pun.. ayam bakaq.. dah tak goreng.. tapi bakaq dengan menggunakan khidmat encik F.agor adalah sangat menyenangkan sebab saya tak perlu buang masa sental minyak yang melekat kat dinding segala.. saya sukakkkkk!! cara pembakaran adalah sangat sekata dan sangat moist.. memang layanzzzzz.. pekena pulak dgn ayaq asam... perghhh terangkat bebb.. la nih apa2 sket semua nak sumbat dlm tuh jaa.. sng .. easy peesy!! cuma yang blom di coba adalah kek.. kapkek dan benda2 manisan yang seangkatan dengannya.. saya tak suka makan benda2 mcm tuh.. so saya tak masak/bake benda2 tuh.. malas!! kepada encik F.agor.. Terima kasih daun keladi sebab memudahkan kerja2 memasak FTWM nihh.. Tq Tq..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin