Tuesday, December 8, 2009

Mee "Bandung"

sedang bersiap sedia ke tempat yang bernama Bandung tapi tiada mee Bandung

sesiapa yang ada pengalaman, sila bagi saranan!!

saya sangat teruja nak shopping




tangkuban perahu adalah watak sampingan sahaja

pic googled

2 comments:

Ealyie said...

sungguh teruja tgk tajuk ko sbb aku dr mula ngandungkan Faris Mirza sampai la ni tak dpt2 mkn mee bandung Muo tu beb.. Faris Mirza pun da berbaldi2 buang air liur dia.. hahaha..

p/s: saje je stated nama penuh dia nk nunjuk sama ngan nama anak ko.. ahahah

CapT said...

beb... aku tau nama hero ko yg no 2 tuh.. tgk kat blog ko lerr.. huhuhu.. sedap nama faris tuh.. lately ramai jugak nama Mirza nehh.. dulu jarang dengar pun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin