Tuesday, December 29, 2009

Bandung : before trip!!

ekceli banyak sungguh halangan dan dugaan trip kali nehh.. first! encik abah!!! tak dapat coti.. bengang okehhhh.. memang geram tarik tarik rambut time nih semua pasal B.Yond tuh laa.. org kuat la katakn.. nak launch on 15 Dec and our trip 14 Dec.. so sendirik mau ingat laaa... 28 jam non-stop kat opis.. x balik umah lgsung.. gosok gigi, kencing,berak semua kat opis.. hadoii!! geram! geram! nak burn tiket??  No No No.. sayang wehh.. summore dengan Pn Mus member sependidikan jasmani.. dia and hubby.. kalau aku si ketua rombongan nih tak pi.. depa pun nak kensel.. so.. tak fair la kan nk kensel tiket depa skalik.. another option.. carik pengganti.. satu tiket.. tak lain dan tidak bukan adalah Cion.. adik tercintooo.. dia nih memang untung sungguh.. berjalan mana pun dia harus terlibat.. so Cion kata kalau nak dia ikut sila pastikan itu budak Hafiy Mirza di tinggalkan sebab dia malas nk layan kerenah budak tuh.. aku pun x kuasa nak layan hero kecik sorg tuh kalau hero besar tak bersama-sama.. so carik la satu lagik pengganti.. at last call Haizam.. geng A.stro dulu.. dia nih senang.. dan dan fwd borg cuti nk folo skalik.. memang pantas bertindak.. seb baik imegresen pun dah mantop la nih.. sabtu ahad pun bukak.. dia pi imegresen kajang buat paspot koi 6pg.. memang tabah gilaa makcik nih.. huhuhuhhu.. so berbondon bondon la kami 5 ahli rombongan ke Bandung.. saspen jugak trip nih sebab bila kita pi sana.. kita jadik org kaya.. so takut laaa dgn penyeluk saku bagai.. time pi UK tak takut sgt bab nih sebab kita nih kategori miskim.. xkan org kaya nak paw org semekin lakss.. hahahaha.. ada ka kira camtuh?? layan gambaq seketoi.. next entry smbg Bandung : Day 1



outlets??? yeahhhhh.. welcome advert at Hussein Sastranegara Epot!!

3 comments:

daydeck86 said...

cepat la hapdet ramai sangat yang dok tunggu nih....

CapT said...

hahahaha... suka ahkaakkkkk buat korg tertunggu2.. hahaha

Masliza Saad said...

Uiks akaks pn dok tungguss niss!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin