Saturday, December 31, 2011

End of 2011 & Welcome 2012

Adios 2011.. Marhabaa 2012

2012 akan menyaksikan kehidupan 'surirumah sementara' selama 3 tahun. Lepas berfikir panjang, maka keputusan cuti tanpa gaji ikut pasangan telah di ambil untuk kami sama-sama unite di Doha as a complete family. Phewww.. Resign? No wayyyy.. En HM pun tak stuju, keja gomen wehhh.. Rugi nyaa la haii nk benti, keja rilek2 lenggang kangkong tetiba dpt bonus kan? Terbaekk.. Lgpun, bak kata Yeen, end of the day our country yg akan tlg kita blk, sooner or later for sure akan blk negara kita jugak, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri (dgn peel pak arab yg memeningkan kepala, for sure akan blk negara kita jugak akhirnya)..

So, my leave will start on 1st March 2012-1st March 2015.. Fuhhhh, lame tuhh.. X biase la dok umah nih, I nih tak-reti-dok-diam type of person, aduhaii.. Sebagai persediann, I will start something thru internet, online bisnes watsoever, kena generate income jugak, x biasa la nk mintak duit asben jek manjang, nanti my online biz dah up, akan di war war kan, dan hope everything goes well..Amin!!

Last but not least, hope 2012 akan membawa kebahagian dan kebaikan dunia dan akhirat, sentiasa diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dimurahkan rezeki.. Amin!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin