Thursday, April 29, 2010

bukan untuk dijual

tapi untuk dipakai sendirik sendirik sahaja.. 

2 helai jek.. x byk..


tp 2 helai dr pandangan atas laa.. dari pandangan sisi beginilah rupa bentuknya.. tolak 4 pasang utk sepupu yg menemani bershopping, 2 pasang utk ibu dan ibu mertuaku dan 2 pasang untuk kakak dan kakak iparku.. ketika bershopping harusla mengingati orang-orang kesayangan.. maka lebih diberkati.. ;-)).. selebihnya adalah kepunyaan tuan punya blog yerr.. kebanyakannya adalah jenis cotton.. pelbagai jenis cotton la.. kainnya sgt best.. sojuk di kala memakainya...


suaipadankan dengan yg ini.. tudung yang tgh hot skarang ini.. yg mudah dan sarung terus jadik minah indon itu harganya cuma 13 hengget.. sbb tuh saya takkan jejak kaki ke Ari.ani or Mun.naw.. harganya 5,6 kali ganda.. x sanggup okehh..

membeli mcm org gilaa.. kesudahannya ke sekolah berpakaian sukan.. apa kes??

apabila sedang menggila memilih, si abah dan si anak tidak boleh la dibawa meredah aked Mah.kota tuh..kalau dibawa harus la menggeletis keduanya.. maka keduanya di tinggalkan di So.go sahaja.. biar mereka bersenang lenang di situ.. tapi tuh la.. bila dibiarkan berdua shj maka terjadi la perkara yang tidak di ingini.. sapa ckp lelaki tiada napsu keinginan membeli.. lihatlah apa yg terjadi kepada 2 lelaki kesayangan saya nih.. ish ish ish.. tanpa melihat harga.. terus merembat shj.. berhemah kah itu?

idung kembang kempis tak hengat punya

meh close up skek..complete set dgn stokin bagai.. maka si anak adalah sgt gembira dengan pemberian abah.. jwp abah sng sahaja apabila disoal oleh si mama.. "alaaaa.. sian dia.. dia x dpt ape2 lagik.. mama dgn abah dah ade henpon baru.." adakah si anak itu memahami semua itu? tidak kan? so? angkara siapakah hasil rembatan ini? anak atau abah? dgn ini di isytiharkan ini ialah football shoes cum jog shoes cum jalan2 shoes cum raya shoes.. 

cerita tidak habis disini.. dlm perjalanan pulang.. terpampang banting di tiang lampu sepanjang jalan.. eh? Le.vi's and Doc.kers clearence.. jommmmmmmm..

t-shirt yg cool utk si abah.. Hi-5 Dad ler konon.. layanzzzz... stokin 3 helai RM 18.. hari pun semakin dinihari.. dah dah jom balik.. kalau ada agenda lagik.. memang harus la kering akaun bank.. 

mungkin saya akan insaf utk ke Jln T.AR dlm jangkamasa yang agak panjang kali nih.. tp x brapa brani nk janji laa.. hihihihi

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin