Saturday, July 11, 2009

Kuala Sepetang....

sangat terkenal dengan mee udang di sebalik mee nya.. selepas melayan pening lagi dan lagi dan lagi menuruni simpang pulai itu.. kami gagahkan diri ke kuala sepetang untuk tibai mee udang.. udang yg sangat banyak sampai naik bengang mengupas kulit itu sgt terkenal seantero malaya apabila dpt coverage di majalah3.. layanzzz...

nasik goreng udang.. harus kena gout lepas tibai benda nih

mee di sebalik udang

pas tibai binatang udang tuh dgn bersungguh-sungguh.. jom layan "car bembee" (read:bumblebee) keesokannya pulakss.. saya punya hero sgt hepi layannn bembee.. di mulut dia sentiasa "fuyoo fuyoo" sepjg movie berlangsung.. pop corn harus ada utk di sumbat ke mulut chumilnya supaya dia tidak terlampau bising..

di pertengahan movie berlangsung.. sang hero telah tumpas di bahu sang abah memandangkan perut sudah penuh dgn pop corn dan mata bagai ditarik tarik untuk menutup.. sekian kisah car bembee hero saya yg hanya dpt bertahan sejam shj di dlm panggung wayang..



macho ooo.. masuk wayang.. pakai suar pendek jaa.. very cool laa bebehh..


bukti pembelian


posing dulu dgn abah saye..

5 comments:

Jue Hasim said...

wei nyum2 sedapnyer...terlioq siot, dah la aku posa.tensi2..

Yeen said...

hiks.. okla sejam tahan lam wayang.. power gak tu!

Unknown said...

JuE--> hikhikhik.. lazat menjilat siku jue oii

yeen--> jenuh sumbat mulut dgn pop corn takmo bg bising

asilahmuhajer said...

sori meyibuk disini..
macam sedap gambar mee udang tu.
kat tempat saya pun ada mee banjir udang..sedap. and the best part is, udang dia bukan udang ternak. tapi udang asli yg laut punye. memang lain rasanya. bukan setakat bangang mengupas kulit udang, tapi bangang gak merasai rasa udang tersebut. sekian. terima kasih bg peluang menyibuk.

Unknown said...

asilah -> memang udang kat ctu udang laut.. kalau udang ternak sgt la tidak best rasanya

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin