Sunday, March 8, 2009

Permintaan Hari Lahir ke 28

Birthday Wishlist TAG.. again Pn Rozamimi yang slalu mengingati aku.. TQ very much sebab ingatkan Ai yang bz manjang nih.. hehehehe.. TAG ini sgt sesuweii utk aku yang bakal menjadi lebih tua dewasa ujung bulan nih..

Here goes

1) Make a list of what u want on your birthday

2) The list should be 10 numbers

3) Post the image of this award to your posting

4) Give it to 10 frens of yours


1) Toyota RAV4 (saya sgt bersederhana dlm memilih kereta)
2) Penthhouse sebelah KLCC.. ari tuh ada lalu skalik.. dia punya signbod tulis mcm nih "110 condominium with 111 swimming pools".. gilaaa gempakss.. setiap kondo ada private swimming pool.. (saya sgt hover dlm memilih kediaman).. kepada cik abang sayang.. sila jgn hadiahkan saya rumah atas tanah.. saya sangat tidak menyukai sang jiran.. saya juga tiada semangat kejiranan..
3) iMac yang rega berpuluh puluh riban tuh.. very the smart laa..
4) sila hadiahkan saya dengan satu perniagaan a.k.a bisnes yang amat amat stabil.. contohnya.. belilah PETRONAS dan menaranya.. dan hadiah lah ia kepada saya.. saya x mau tau apa2 pasal perniagaan itu.. biaq org lain yang pecah kepala.. saya cuma nak ongkos nya tetiap bulan sahaja
5) Europe Tour... owhhh.. I wish.. London dah ala ala jadik kenyataan nih
6) Seorang Maid yang tidak memeningkan kepala saya.. dan Maid itu tidak boleh tinggal di rumah saya.. dia datang pagi dan pulang petang.. saya x suka stranger di rumah saya.
7) Senangkan + gembirakan ibu bapa serta ibu bapa mentua saya sehingga ke akhir hayat mereka.. penuhi apa sahaja impian mereka.. saya anak dan menantu yang baik..
8) Birthday Party + Celebration di A&W dan menjemput warga tua dan anak yatim.. adakah saya terlalu tua utk itu?? kahkahkah
9) Runtuhkan rumah mak ayah saya yang sedia ada.. dan buatkan banglo utk mereka di tapak rumah yang sama
10) Sila penuhi segala permintaan tah hapa hapa saya di atas


Semua wishlist di atas adalah untuk tatapan suami tercinta.. ekekekeke

5 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Capt, kind of rindu gak nak chit chat ngan ko...n aku tau ko bz sbb tuh aku selalu cakap kalu ko sempat..kahkahkah..BTW, ko ingat tak 'kakak' yang aku crita kat ko by email panjang2 tuh..aku memutuskan untuk menjauhkan diri aje dari org mcm tuh..ngee...jiwa tak sakit hati pun riang:)

Unknown said...

beb.. me too.. time keje dulu.. byk btol masa aku chitchat dgn ko.. skang nih x menang tangan hahh..kalau weekend aku byk masa nk hapdet blog.. hehehe.. oo ye ke? bagus la kalau ko jauhkan diri pun.. lgpun kalau nk pk kn die jekk.. lagik serabut paler hotak.. byk lagik benda lain yg nk kena pk.. dr tensen perangai org camtuh

mamaDhea said...

capt,
aku suka baca klu ko jwb tag.. very de details haaa.. and, kelakar laa.. tp selalu cetuskan idea pada aku utk copy post ko.. hahahaha.. jgn mare.. ;)

Fid said...

laki hang billionaire erk?
TOLONG LA WISH KASIK HADIAH KAT MAK SAMA!!aik cap lock plak....

Unknown said...

Fid.. menara petronas tuh ada dua kan? sok kalau dia hadiahkan petronas kat aku.. kita amik sorang sebatang menara tuh.. kahkahkah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin